kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

KORVPACKAD

Kategori: Allmänt

Ja nu är det packat som korven i korvskinn! Min skalle är smockad med massa saker som jag inte kommer ihåg nu. Det går bara in och ut, hur fort som helst. Jag satsar inte på mer än G i denna kurs iaf. Satsar iofs inte på mer än G i nån kurs för det här är ju ingenting jag ser någon framtid i. Vill inte alls jobba inom vården. Inte alls!
Det skulle isf vara med utvecklingsstörda eller barn men inte på nå gammelboende och byta blöjor, det har jag redan gjort och det kommer ett par år framför mig att behöva göra det. Dock inte på gamla men på lilla bebis som kommer utskjutande till vintern.

USCH USCH USCH!

Vad ska man annars göra då? Promenera? Näe.. Sjukt tråkigt... Mina hörlurar har gått sönder dessutom.. Äsch.. Jag får väl hitta mig motivation och sätta min tjocka mjuka rumpa ner på kökstolen igen för att mata igenom det sista av nervsystemet!
Adjöss!

Kommentarer

  • Jezzica säger:

    Ibland längtar man tillbaka till skolbänken, mest för att aktivera hjärnan. Känns som att hjärncellerna står still när man är hemma med ett barn hela tiden. Hehe. Skulle vara kul med strökurser men dock vet jag ju hur full rulle det blir när bebis kommer. Det får vänta. Är det undersköterska du pluggar till?



    SV: Nä och så tycker dem att de mesta är onödigt och köpa osv. :P Jo, det börjar 12 fast jag kommer nog vara där kring 11.30 och köpa biljetter och slippa kön som gick hur långt som helst sist. Du kan ju ta mitt nummer. 076-777 2817 så hörs vi på lördag. :) Blir super!

    2011-10-05 | 11:44:03
    Bloggadress: http://jezziiica.blogspot.com

Kommentera inlägget här: