kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

KNAKAR I FOGARNA

Kategori: Allmänt

Ja fy i skogen så ont jag har i fogarna! Eller, svanken, men same shit! Det är tamme tusikken det värsta jag har varit med om tror jag! Det är en smärta som inte går att jämföra.. Tills man kommit in på förlossningen förstås ;)
Men det här är otrevligt.
Känner att hela jag blir paralyserad för att det gör så j'vla ont. Måste ligga med kudde bakom ryggen, kudde mellan knäna och rulla ut ur sängen och stödja mig på allt som finns om jag vill gå. TREVLIGT!
Så blir det då man tvunget ska våldstäda en hel dag!
Jag får definitivt skylla mig själv som skulle skrubba lister i badrummet, badkaret, väggarna samt sitta som en hösäck när jag målade lilla spjälis. Det bidrog med ländryggs-smärta se naaaaanting!

Men, sluta klaga.. Jag har ju ett liv i magen som hela tiden gör sig påmind och då glöms ju allt ont bort. Det är så mysigt med lill krypet. Jag tror h*n känner igen min röst mycket mer än Darlings för den brukar, kanske inte "svara" när jag pratar med den, men det är definitivt mer reaktion.
Eller så är det bara nånting jag inbillar mig. Verkar ju göra det rätt ofta nu för tiden.. ;)

Näe, här blir det inget vettigt gjort. Jag ska sätta igång laddarn och sen klicka in stickan i teven för jag ska nämligen se klart Desperate Housewives E2 & 3. Hann ju inte med det tidigare.
Gå i trappor kan jag definitivt inte så jag får lämna tvätten tills imorgon, då är nog ryggen mycket bättre.

Ha det gött! Adjöken adjö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: