kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

KALLT, RUFFS, TRÖTT,

Kategori: Allmänt

Kallt ute än så jag får tjå mig med att måla spjälis, kommer frysa ihjäl annars. Sen har mitt hår gjort uppror. Har världens ruffs och tjorvigt är det också så jag vette fåglarna om jag ska försöka kamma ut det eller om jag ska gå i Brittans fotspår? ;)
Näe, jag tror jag kammar, eller försöker.

Är cp trött dessutom. Undrar varför jag är så himla trött hela tiden! Det är väldigt ovant för mig och jag gillar det icket! Käkar ju järntabletter för fullt och jag sover ju massor så det borde ju ge med sig snart?
Suck.

Idag blir det i alla fall att åka på Ersboda och inhandla tapeter och nån typ av väv som fungerar istället för spackel. Måste fixa det och sen är det bara att boka tid med mammsen. Tis och Ons är jag ledig för sen är det skola och föreläsningar samt redovisningar som gäller.
Blir bra att få det gjort.

Ja ja, men lite mat till oss kanske. Det knorrar i magen så vi är nog hungriga.. ;) Adjöken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: