kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

IBLAND SÅ...

Kategori: Allmänt

Ibland har jag turen med mig jag också! Det har ringt en väldigt trevlig människa som erbjöd mig ett möte imorgon som jag verkligen ser fram emot för det är nämligen nånting som kommer att passa mig så ypperligt att oj oj oj! :)
Jag kan berätta mer sen när jag berättat för darling vad som sker och höra hans åsikt om detta :)

Annars har jag haft en trevlig dag i skolan. Jag och Beccasin har klickat och det känns rikigt skoj att surra och umgås med henne, hon är extremt lik mig fast extremt mycket smartare ;)
Vi har haft HLR samt Bltr idag och det var rätt drygt med en heldags repetition för jag är ju så jäkla hypad och suverän att jag redan kan allt det som behövs för att man ska kunna ta ett blodtryck eller utföra HLR. Man är ju tusan inte född igår och nog har man hunnit med en hel del sådana kurser genom livets gång så det sitter xtra bra nu!

Imorgon har vi plugg dag med gruppen. Jag tänkte åka dit så jag redan är där kring 9 tiden då vi bokat salen, och sen är det bara att nöta och nöta så gott vi kan för sen där kl 13.00 måste jag ju vara på ett annat ställe och förhoppningsvis skriva under ett papper eller två ;) Me fucking like!
Men nu måste jag plugga och nöta läkemedel samt glodsord. Adjöken adjö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: