kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

HUSLIG

Kategori: Allmänt

Ja jag tror jag måste köra en runda med dammsugaren och kanske moppen ikväll, typ nu snart innan babe kommer  hem från gymmet.
Har gjort mat, matlåda, säda undan, diska osv osv. Nu är det bara golven som skulle behöva en genomkörare och kanske att man skulle skrubba badkaret? Hmm.. Jag tänkte ju iofs ta mig ett kvällsbad så kanske att jag kombinerar det. Först skrubba och sen bada :)

Annars har det varit en enkel dag förutom mina misslyckade muffins som jag försökt göra. Får försökra med något annat i helgen, tänkte mig bullar eller gifflar faktiskt. Jag är bättre på baka med jäst än smet, hur konstigt är inte det då? Eller är det kanske bara enklare med deg?
Hur som, inte så noga att lägga tankarna på det.

Funderar på om jag ska, vid nästa tvättid, köpa textilfärg och köra lite svart som behöver bli svart igen. Samt att jag kanske ska försöka mig på att färga spjälssängsskyddet. Vill nog helst ha det svart. Får ju tydligen inte ha annat än vita möbler hos bebis så då får jag krydda på inredningen istället ;)

Nä! Slut på detta! Ha en trevlig kväll! ADJÖKEN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: