kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

HEJA HEJA!

Kategori: Allmänt

Ja hejdundran va det går undan!
Nu är nästan en hel dag bortgjord!

Har alldeles nyss kommit från skolan och inser med glädje att jag har klarat av ännu en redovisning med glans. Jag känner mig nöjd. Nu har vi HLR på torsdag  hela dagen samt att vi har bokat en läx-dag på fredag så vi kan sitta och förhöra varandra på det som vi skall kunna i form av läkemedel, cancer, tumörer och dessa s k glosord.
Känns faktiskt bra. Jag har en extremt bra grupp måste jag säga. Kan bara hoppas att det håller i sig i de andra kurserna.

Nu tänkte jag köra ännu ett varv på spjälis, the final one, och sen kanske funderar på om middag är ett alternativ idag? Undrar vad bejben vill ha och knapra på..? En annan är rätt nöjd och belåten men det kan väl aldrig vara fel att göda bebben lite.

Ha de gött, ajöken adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: