kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

GRÅTT & TRIST

Kategori: Allmänt

Jag gillar inte att vara solo veckorna när bejben jobbar sent. Känns som en evighet att vara ifrån han. Suck. Vad ska jag hitta på idag? Städa bland hårddiskarna, sista tuchen på spjälis och .... ? Baka kanske? Kanske skulle gjort lite bullar och brownies? Mumms!
Det går ju sjukt sakta, samtidigt som det ska jäsas och gräddas kan jag ju hålla mig i sängen och se lite av mina kära serier samt chickflick filmerna jag inte hunnit med för att sen rensa och göra lite mer plats för annat som ska fylla mina hårddiskar.

Låter som en extremt rolig dag va?
Jupp... Jag hoppas att knorten börjar sparka igen snart annars blir jag orolig och måste ringa BM. Det här känns lurt.

Ha en bra dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: