kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

FREDAG ÄR KOMMEN!

Kategori: Allmänt

Änterligen ska vi göra oss i ordning för fredag! Jag har dock inget särskilt inplanerat förutom skola och ett möte med Umeå Kommun där jag mest troligt kommer att få jobb som ledsagare ;)
Dom ringde igår och kollade om jag var intresserad av det uppdraget, det handlar om att gå 1-3 promenader i veckan med en dam som dessutom bor nära mig :D
Hur perfekt är inte det då!?
Det första jag iofs sa när dom ringde va att jag va gravid men när dom sen berätta att det bara gällde promenader så spela de ju ingen roll, promenera kan vi ju alla! :D
Känns perfekt! Lite extra friskluft dör ingen av, jag gillar ju att vara ute och jag gillar ju ännu mer att surra med folk jag inte känner :)

Sen ikväll ska tanta fixa med hushållet, städa behövs och sen ska jag mysa ner mig i vår nya lila filt framför teven och brassa på när Idol börjar. Heja heja Moa!!
Babe ska väl ut på galejj så jag bli solokvist... But it´s okey, Im used to it..
Det är väl lika bäst han passar på nu medans det går för sen när bebbe kommer lär jag vilja ha han hemma bra mycket mer, fast då har jag iofs något att roa mig med så då spelar det ju kanske ingen roll... Ahja, skitsamma, vi ser väl hur det ter sig.

Off I go! Ha en bra fredag and wish me luck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: