kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

FÖR JAG ÄR LYCKLIG!!

Kategori: Allmänt

Ja huvva se glad jag är nu! Har gjort slag i saken och äntligen skruvat ihop spjälis! Nu står den vit, fin och ihopmonterad i det lilla hörn den ska få så jag ser in från vårt sovrum. Supermys! Ska ligga och kolla på den hela kvällen, tills ögonen faller ihop. :)

Sitter dessutom och tok letar på väggdekorationer på tradera. Har hittat hur mycket som helst och jag vill smacka upp massa färgglada fjärilar på väggen men babe tyckte blommor, fast ändå inte blommor utan mer blad.. Jag vet inte. Nu har jag hittat ett sjukt fint mönster, färgglatt såklart, med fåglar och nån gren och lite blad på den och ska se om den duger för älsklingen.
Med resterande inredningsprylar som jag tänkt att vi ska putta in i rummet så tror jag faktiskt att det skulle passa superbra.
Man måste vrida och vända lite på saker när man inte får som man vill, då gör man det bästa av det hela istället.
Helst skulle man flyttat härifrån så man får fria tyglar till allt men.. Nån dag i framtiden så..

Nu ska jag fortsätta med idol tittandet och sen tradera. Hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: