kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

FIN FREDAG

Kategori: Allmänt

Ja idag är det fredag och då får jag göra mig extra fin! det betyder lite smink, kanske kamma håret och lite finare kläder. Känns bra!
Sen blir det skola och våldplugga och efter det ska jag minsann hem, fixa go mat till älsklingen och se fotboll!! Woop WOop! Har längtat efter en bra match nu sen sista Sverige matchen, det behövs lite mer sport i mitt liv! Det är alldeles för snålt om det på tv dessutom.

Det blir jäkla trevligt. Kanske sen, om bejben ska ut så kommer jag att sitta kvar och se Idol, för de är nånting jag LÄR följa denna höst. Har ju ändå inte mycket till liv så det blir nog bra fredagsgöra för min del...

Men nu först måte jag sätta mig i duschen och efter det blir det att börja dona med allt som ska fixas innan skolan börjar. Adjöss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: