kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

FABLERNAS VÄRLD

Kategori: kärlekskrypet

Gissa om tant Madde har vridit och vänt på sig i natt. Jäkla drömmar man har nu för tiden alltså. Helt sjukt så boostade dom blir av detta faktum av att man är ett preggo. Men det går snart över.

Går in i en ny skolvecka i veckan också. Ska cykla till Sandbacka och hälsa på Malin idag som har både en bok till min första skolkurs samt en mjuklift jag ska inspektera. Det behövs en mjuklift för vår del, det är rätt så mycket trappor till våran lya. Eller.. inte sååå mycket, vi bor ju bara på andra våningen ;) Men det kan underlätta en hel del.

Sen har jag faktiskt inget mer att göra idag. Väl hemma lär det väl bli att läsa igenom lilla boken och fixa och dona inför morgondagens skola men det tar inte många minuter.
Jag kanske ska börja slipa lite lätt på spjälsängen som ska bli ännu vitare än vad den är? Det kan jag nog göra. Medans det är fint väder kanske jag hinner måla en del också?
Eller så gör jag det i helgen för bejben ska lix ut och parta då så det kan jag gott roa mig med. :)
En tur på  barnloppisen och sen hemmåt för att dona med alla miljoners små babysaker jag planerat att packa på mig.
Sitter och kollar på tradera om några shyssta spjälsängsskydd. Vill nog ha ett som är vitt och svart eller grönt och vitt ;)
Vi får se vad det blir.
Nu ska jag ta mig en banan och se lite på 90210, värsta gay programmet.

Adjöss

Kommentarer

  • Linda säger:

    du skule nästan målat spjälisen i någon cool färg, tapeten är ju as frän! Sedan typ ha matchande enfärgade sängkläder, typ svart späjlsängskydd, knall gult täcke skulle va riktigt fränt!

    2011-10-03 | 23:08:18
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se/
  • Linda säger:

    btw helsvarta spjälsängsskydd finns på dollar för 200

    2011-10-03 | 23:09:18
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här: