kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

DUKTIG KICKA!

Kategori: Allmänt

Då var det äntligen någon rätsida på detta mörker med alla organen, blodkärl etc etc. Nästa stop är matspjälkningen och sen är det väl bara för oss att se till att farmakologin, cancern och glosorden kommer att redovisas inför gruppen på fredag. Känns fan bra.
Förutom att vissa är lite off och oseriös då och då, när det inte behövs, så är det en bra grupp.
Jag trodde jag skulle vara mest oseriös occh otaggad men jag verkar ju vilja prestera i det här. Konsstigt...

Nu är det i alla fall lunchmacka och oboy för min del framför boken och blocket för det ska kluddas och läsas om matspjälkningen som sagt. Sen ska jag städa, tvätta, duscha, laga mat och kanske till och med hinna och plugga ännu mer? :)

Hade!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: