kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

DIBBS ON RIBS!

Kategori: Allmänt

Vårt lilla kryp ligger under mina revben och gör mig ajj ajj. Känns mindre trevligt måste jag säga.

Usch, jag vill inte gå ut idag men jag har ju ärenden att göra. Ska ju träffa Lina på stan för att hjälpa henne välja brillor och sen måste jag försöka ta mig hem i detta oväder, det är ju fanimej storm ute! Väl hemma ska jag bara hämta ett paket och sen vidare mot Ica för det ska postas och sen måste tanten handla så gubben får sig någon mat när han kommer hem ikväll. Kanske hade varit en idé att göra nånting åt denna spjälsäng som bara står och står?
Kanske ska jag försöka skruva ihop den? Eller??
Vi får se. Först måste jag göra mig i ordning för världen utanför. Hejdå!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Nja de dåliga var att när jag bestämde mig för att skaffa barn första gången gick jag upp 10kg på, detta var innan jag blev gravid. Under ilias grav så gick jag upp 15kg men tappade allt dagen 4 dagar efter då var de 10kg som jag drog på mig innan. :S



    Sedan hade jag nästan 1 år på mig att gå ner i vikt men jag hade motivation i 3 månader -11 kg som kom tillbaka lika fort. Jag får helt enkelt skylla mig själv har inget att skylla på. ;) Efter denna graviditet måste jag gå ner i vikt!

    2011-10-19 | 15:05:38
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här: