kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

CRAPPY DAY

Kategori: Allmänt

Ja jag kan tänka mig att den här dagen kommer bli crap. Kändes oroligt hela natten, surt på morgonen och extremt skit just nu. Men, skit ska väl skit ha, äre inte så man säger?

Jag har redovisning i matsppjälkningsorganen idag.. Får väl se hur det går. Känns då inte bra nu så jag tror knappast ett par timmar på skolan kommer åtgärda det. Allt kommer gå åt skogen, det är som vanligt när man har sånna här dagar.
När jag kommer hem ska jag i alla fall fortsätta måla spjälis, nån glädje måste man ju skapa sig själv i en trist dag som denna... Funderar på om man ska ta en kvällsprommis också? Äta lite mat, måla lite spjälis och sen bege sig ut i höstkylan för en timmes prommis eller så.. Det borde hjälpa humöret tycker man.

Imorgon får jag besök av Janita en snabbis som ska komma med lite barnprylar så det blir väldigt trevligt. Förhoppningsvis blir det ännu trevligare mot helgen då Vivve kommer med lilla underbara sötlöken, Vincent. ;) Hoppas hoppas! Annars blir det nog en trist helg. Har iaf inga planer så vi får väl se vad resterande dagar denna vecka har att erbjuda. Förutom en heldag på skolan på torsdag när vi ska ha HLR samt Blodtrycksmätning så kommer det nog vara torrt på aktiviteter.

Men men, ha en trevlig dag allisammens! Adjöken adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: