kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BABY BIRTHDAY

Kategori: Allmänt

Efter en liten runda på staden med Lina så knatade vi in på en affär och kikade en en särskild sak som jag vill ge till babe i födelsedagspresent. Hur som helst sa dom inne på butiken att JUST DEN produkten var slut, deet skulle inte tillverkas nå mer av den och det som fanns kvar av dens skulle skickas iväg.
JUST MY LUCK!

Men nu har jag hunnit söka över hela internet och har faktiskt funnit just den saken så nu ska jag skynda mig beställa den och få hem den och slå in den så jag har den redo tills babe fyller år. Det kommer bli awesome. Jag tycker det är en bra present, fast det blir ju givetvis inte den ända.
Nääe... jag har planerat massa småsaker som jag hoppas jag kommer kunna slå kraft i så förhoppningsvis blir det en jättebra dag för min älskling! Förhoppningsvis blir det t.om den bästa födelsedagen ever! Inte för att det kommer bli nått suparkalas, det får han styra upp själv då helgen kommer, men det kommer bli mys och fint ;)

Nu ska jag nog inte säga så mycket mer när han faktiskt är inne här och snokar runt ibland <3

Jag ska göra lite karré och potatispinnar till middag. Nu glömde jag ju givetvis salladen så det blir inga grönsaker idag men lika gott blir det nog ändå! ;)
Ha det gött!

Kommentarer

  • Linda säger:

    lätt! du är lite svårare att vinna över du har ju mycket motivation! Hitta på en bra vinst då! Jag har de lättare för jag är större, eller va tror du? Men ska bara kilona räknas eller räknas cm?

    2011-10-19 | 16:29:40
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här: