kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

Å HEJ Å HÅ!

Kategori: Allmänt

Ja fy bubblikken va det har trängts,svettats och slitits idag. Jag är helt utmattad!

Jag var ju på barnloppis. fyndade iofs men hiskeles se jobbigt det är med ivriga morsor alltså ;P Haha, men kul! Träffade ju vänner, gamla vänner, nya vänner, kusiner, gamla kuratorer osv osv. Värsta mötesplatsen!!

Jag är ändå nöjd med mina inköp. Det blev ett jättesött set för en nyföding, strumpbyxor, mössa och en overall till ett pris på mycket få kronor. Sen fyndade jag ju två sängklädes set i roliga färger och det är ju det jag är ute efter! Häftiga och färgsprakande prylar, men... Jag vek ju aldrig ut och kollade vad det var för sängkläder. Givetvis var det ju INTE till spjälsäng så... Jaha.. 40 kronor åt pipan :p Men jag ska slänga upp det på tradera så kanske någon annan har nytta av det. Dem va otroligt fina må jag säga.

Sen kan jag ju tycka att fastän det är något märkesplagg i en klädhög så ska väl inte priset åka upp på inköpspris? inte när det är loppis jU! Poängen med loppis är ju att allt ska va billigt och bra.
Hittade en mjuklift som va dyrare än nånting! Hallå, förstår inte folk poängen eller vad är det för fel? Men men, dagen är bortgjord och nu vankas en kväll i ensamhet med mina goda vänner CHIPS och ÄPPLECIDER. MUMS!!!
Ska nog se alla chickflicks och töntiga serier jag hinner med innan jag slocknar. Känner i fogar och leder att jag är extremt gravid nu. :P

Ha en bra kvälL!

Kommentarer

  • Lina säger:

    Tack vännen, det är ömsesidigt! :)Och du, tro mig, det är fler som också är helt inställd på att fara och fiska, den manliga kärleken var nog även den ömsesidig! :P

    2011-10-08 | 20:05:05
    Bloggadress: http://www.en-ny-tid.blogspot.com

Kommentera inlägget här: