kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

VIRRPANNA

Kategori: Allmänt

Jag är så yr i skallen! Mer än vanligt v s.
Igår missade jag ett viktigt möte, var helt inställd på att det var på torsdag, alltså idag, men ack så fel jag hade. Jag höll på missa BM, hade det inte vaarit för påminnelserna dom skickar ut på sms så hade jag glömt bort det. Jag trodde hela gårdagen att det var tisdag, idag känns det som fredag och jag har helt glömt bort vad jag skulle göra idag!! Jag brukar vara yr i bollen men jag har alltid koll på vad jag ska göra ju! Suck.

Skallebank har jag också och det känns inge trevligt alls att behöva kliva utanför dörren idag.. Tror att jag ska endast gå och köpa ett frimärke och sen får det vara nog för dagen. Hem och läsa på tills provet imorgon blir nog det andra mest ansträngande saken jag gör idag. Känner mig helt lost och fucked up i skallen faktiskt. Är det vanligt eller är det bara min adhd som förvärrar vissa dagar för mig? Hmm...
Preggo-skalle kanske?

Ne usch.. Jag vill lägga mig igen, mitt huvud gör för ont. Hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: