kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

VÄNDNINGEN

Kategori: Allmänt

Har fått höra en så otroligt hemsk sak ikväll.. Det värsta tänkbara! Det man inte önskar att någon behöver gå igenom nånsin! Det som är så ofattbart att det inte är sant...
Så jävla tragiskt och förfärligt... Jag visste inte vars jag skulle ta vägen när jag fick höra det. Trodde först inte på att det var sant men det är det ju..
Usch, det ända man kan hoppas på är att trots den ofattbart svåra situationen så finns det något typ av hopp för en fortsättning.
Tankarna går ut till dom människorna som måste vara med om det värsta som finns. Tankarna går särskilt till dom personerna jag fått höra om ikväll.
Jag ryser i hela kroppen av denna förfärliga situation. INGEN förtjänar detta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: