kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

V.34

Kategori: kärlekskrypet

Ja nu börjar det hända grejor med magen! Tycker att det börjar puta lagomt mycket utåt nu, vad tror vi att det blir då? Jag är nästan helt inne på att det är en liten pojk som lever där. Har ju dessutom en sån där "raggarsträng" så det gör mig lite mer säker. De vänner jag har som fått pojkar har även de haft raggarsträngen så jag tror att det blir en liten mini Darling ;)

Har börjat få otroligt mycket sammandragningar, har lite svårt att dra upp tempot i promenader t.ex och det är lite ovant att gå sakta så det är väl den största omställningen för mig just nu. Att behöva gå ut och ta det lugnt, har inte riktigt förstått det konceptet med att ta det lugnt än men snart så!







Ser ni strängen?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: