kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SVÅRT

Kategori: Allmänt

Nu har vi en redovisning kvar av denna kurs och sen är det bara att läsa igenom boken, gå och skriva provet om en vecka samt gå på dom obligatoriska föreläsningarna och sen är jag klar med den. Great! Då börjar vi med sista kursen för denna termin och det är Social Omsorg.
Jag måste ner på Viva Vägledning och säga till dom att jag måste ta ett studieuppehåll åtminstone vårterminen. Vill ju helst börja plugga till nästa höst men vi får väl se. Istället så tänkte jag att jag skulle läsa på distans vissa kurser och det borde väl fungera ganska bra. Det är ju ändå i början dom små liven, förhopnignsvis, sover som mest så då borde jag väl få lite tid att plugga in några små kurser?

Har en lugn helg inplanerad också. Bejben kanske måste jobba så då blir jag solo, återigen denna helg, men det gör mig inte så mycket. Det börjar ju som dra ihop sig och jag tänkte att jag skulle färga fransar och bryn så man inte är helt likblek utan smink. Mina hårstrån är ju så ljusa så man ser nästintill ut som ett cancerbarn om man inte målar sig.
Men vi får se. Tänkte försöka göra bort lite fler klappar också. Vill ha allt gjort i tid känner jag. Det är så jobbigt att stressa och särskilt nu!

Vi får se. Jag ska se A Little Bit of Heaven och vila ryggen innan dammsugningen, ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: