kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SLITEN KRIGARE

Kategori: Allmänt

Ja fy bövulen så extremt trött jag är! Igår blev det en resa på ikea och självklart så stannade vi till ett par gånger på vägen. B.la i Nordingrå där vi satte lite ljus på en grav, otroligt fint var det där så nu när vi vet vars den ligger så kan vi göra det till en vana att alltid stanna där när vi åker neröver. Sen stannade vi givetvis hos min mormor och morfar, lika glada som vanligt blev dom och lika kul som alltid är det att träffa dom också.
Vi kom hem kring 21 tiden och då hade vi varit iväg 12 timmar från vårt hem, gud så skönt det var att vara hemma!!
Trots attt vi va cp less, trött och mör så kunde vi ju inte låta bli att fixa ihop allt vi hade köpt. Det kliar bara i fingrarna när vi köpt nått nytt så givetvis började vi med monteringen av den nya malmbyrån och jag har satt sista tuchen i barnrummet. Det ända vi har kvar är att borra lite så jag kan sätta fast fästet på lövet vi har införskaffat som sänghimmel till skrutten vår ;)
Det är så mysigt där inne nu att jag nästan vill bo där själv :D Barnrum hell to the yeah!! :D

Idag blir det ett par timmars jobb. Jag har lovat min dam, hon jag är ledsagare åt, att vi ska knata på julmarknaden på GS. Det är förhoppningsvis mest folk nere i centrum så alltför trångt blir det väl inte men det blir väl lagomt :D Sen ska jag hämta ut en ljusstake som jag ska få sätta fyra långa lila ljus i och ha som adventsstake, lite jul kan vi ju ha här fastän jag inte pyntar nånting ;)

Men nu måste jag ta mig en macka innan jag orkar klä på mig och göra mig i ordning för jobbet. Adjöken adjö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: