kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SLIT OCH SLÄNG

Kategori: Allmänt

Jag är så extremt trött och slö! Vad händer? Jag sover hela nätter, äter bra frulle, äter  järntabletter, motionerar och lever ett helt vanligt liv men jag är så grymt trött! Jag hatar att vara trött. Jag är inte van vid det, man blir ju helt förlamad! Snälla låt detta miserabla tillstånd vara över snart! Suck!!

Idag har jag, som alla andra dagar denna vecka, massa plugg att få in i spånrummet. Har ju nämligen slutprov på fredag så jag hoppas på att jag har förstått det mesta vid det laget. Vill ju helst klara kursen utan att behöva göra omprov. Jag får försöka få darling att hjälpa mig. Tanken är ju att allt jag förklarar ska ju bli förstått av en människa som inte har någon insikt i det medicinska alls. Dvs, jag ska försöka förklara matspjälkningen för en människa som aldrig har hört det ordet förut.
Med tanke på att jag verkligen INTE har talets gåva så lär det bli väldigt intressant.

Annars har jag jobb på schemat och sen tänkte jag försöka ta en runda med dammsugaren, det ser ut som om den har exploderat här hemma så nu är det väl dags att göra nånting åt det. Plus att jag ska försöka än en gång, att packa BB väska för mig och bebis.

Sådärja! Ha det bra!

Kommentarer

  • Linda säger:

    jaha de va ju lite roligt, men du kommer ju få en flicka! eller börjar du bli osäker?

    2011-11-08 | 10:13:17
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se/
  • Linda säger:

    jag tror inte jag hade någon, men jag fick en kille. Eller den var super otydlig

    2011-11-08 | 11:52:39
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här: