kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SJUKLING

Kategori: Allmänt

Ja darling har blivit sjukling och jag har just blivit klar med min andra kurs på detta omvårdnadsmörker. Blev såklart godkänd i Medicinsk Grundkurs och det känns förträffligt bra! Satsade inte stenhårt där så jag är nöjd med det jag lyckades med.

Det blir dock ingen Ikea resa för oss imorgon.. Känns jättetråkigt, vill mest bara lägga mig på rygg och sparka och skrika och kanske fälla ett par krokodiltårar men vad gör det för nytta..? Jag får väl gilla läget och se fram emot ännu en helg, i Umeå.. Själv... Ååh, kill me now?
Jag hade verkligen sett fram emot en resa någonstans för jag är så jääävla less på denna smutsiga stad men nähää då.. Det får väl bli nästa år kanske.
Babe ska väl antingen ut och slira i helgen eller åka iväg på sin lilla resa för att hitta någon bil så likt förbaskat kommer jag bli solo... Funderar på om jag ska lägga mig i ett dike och se om någon märker att jag ligger där bara för att.. Kanske det blir lördagsplanen??
Annars är det ju faktiskt bak som kan göras, loppisar att gå på och julmarknader som börjar i helgen och jag ska lix jobba på söndag så... Heja heja!

Lagomt bitterfitter man är nu då. Jag skulle aldrig ha ätit den där kexchokladen, tål den inte men god som tusikken var den!

Nu ska jag gå och sura någon annanstans. ADjö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: