kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

SÅ MYCKET BÄTTRE!

Kategori: Allmänt

Ja tjoflöjt vilken annorlunda helgdag det här blev för våran del! Normalt hade vi väl åkt runt i affärer och köpt massa saker, gått på loppisar och dona på och endast slappat med skräpmat, film och gotta.
Istället blev det upp klockan 10, skönt med en sovmorgon, och vi åkte på Ö&B för att handla till bilmeket som darling har jobbat intensivt med hela dagen. Själv har jag köpt mjöl så jag kan baka imorgon och schampo balsam till BB väskan.

Efter den trippen så blev det jobb med bilen som sagt, för darling och själv knatade jag ner på stan i hopp om att finna julklappar så jag slipper vara med i värsta ruschen!
Jag hittade en klapp till Eriks mamma och en klapp till Erik som jag inhandlade.
Det var ju så grymt mycket folk så det kändes bara jobbigt att knata runt.
Men jag hittade lite andra saker men köpte dem inte. Har lite problem med att finna nånting till min bästa vän Veronica. Det är ett rent mörker kan jag lova! Har ingen fantasi alls!

Ska snacka ihop mig lite mer karln och se vad vi ska hitta på till systrarna hans och mina för den delen! Inte lätt när man har tusen människor i släkten men kul är det!

Jag ska ställa mig vid spisen och börja med lördagsmaten som kommer bli kyckling-teryaki?? och ris samt sallad. Det blir superbra! Har ju redan köpt in godiset för helgen, mums! Tjuvstartade redan i torsdags med att börja knapra på frysta hallon. GUD SÅ GOTT DET ÄR!

Off I go,  ha en bra lördag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: