kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

RESPONS

Kategori: Allmänt

Ja jag har fått bra respons på mitt panikinlägg. Jag känner mig fortfarande orolig och nervös för att inte tala om extremt osäker, men ... Det får väl gå som det gå. Jag har ju börjat säga konstant att man ska ta det lite pö om pö, så jag får väl följa mitt eget råd.
Det är då tur att jag har mängder med folk att vända mig till då det behövs plus att jag har världens bästa kille som inte alls är osäker på att vi kommer klarar det här. Jag hoppas han har rätt, oftast har han ju det gobiten min ;)

Igår blev det en mastig promenix på 7 km och idag tror jag att jag ska ta det lite lugnare med den biten. Hade extrema ländryggssmärtor igår och ett illamående som kom så hastigt att jag blev lite tagen på sängen men det gick över till slut.
Ska försöka ta promenaden först idag, en lätt och ledig en, sen handlar jag det som behövs till min piccata panering och beger mig mot hemmet för att göra paneringen, brownies och städa toaletten. Då har jag hunnit med städningen denna vecka så det känns bra. Igår fick jag något ryck och börja skrubba VÄGGAR, KARMAR, LISTER, ELEMENT och fönsterbrädor.. Ja ja vet, ibland slår det om men rent och fint blev det!
Skafferiet blev offer för renheten också ;)

Nä, lite Pago och några skitserier innan jag ska ta tag i mig själv. Ajöken ajjööö

Kommentarer

  • Jessika James säger:

    ässh de är inte så svårt med barn.

    man lär sig med tiden å de man inte kan får man fråga om. så länge man har mängder med kärlek till barnet så blir det bra :)

    2011-11-04 | 13:09:52
    Bloggadress: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: