kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

PREGGO UTMATTNING

Kategori: kärlekskrypet

Ja riktigt utmattad känner jag mig nu för tiden. Det är så ovanligt för mig att känna så. Fysiskt utmattad alltså... Jag kan känna någon enstaka gång psykisk utmattning men det är ändå kroppen som protesterar mest. Helt sjukt. Min adhd känns nästan aldrig av när man är gravid. Lite skönt på ett sätt men ganska jobbigt på ett annat, just med tanke på att jag är trött och inte orkar lika mycket. Det är något ovanligt för mig. Hoppas det ställer sig till rätta efter förlossningen, vill ju ha tillbaka min energi och fysiska ork! Nog för att alla muskler har flytt fältet men så länge viljan och orken framför allt, finns så finns det ju snabba möjligheter att få tillbaka dom.
Är jag såhär sliten tiden framöver så vet jag inte hur jag ska klara mig. USCH va jobbigt!

Vi är i alla fall inne i vecka 36 nu. Pirrigt värre att komma så nära the due date ;) Vill helst hinna med att göra bort skolan sen får det braka till och bebbe får komma ut. Sjukt skönt värre! Hade dock helst vilja hinna med Vincents lilla dop innan den kommer, och helst nyår också.. Så.. 2.a januari passar väl bra? :P Jag tror den tittar ut därikring. :)

Näe, jag måste lägga mig igen. Är alldeles för trött för att va vaken nu. Usch bara.. Tjofadderittan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: