kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

PÖ OM PÖ

Kategori: Allmänt

Ja nu börjar det bli någon ordning på mitt lediga vardagsliv. Idag har jag haft fulle rulle och varit ute och promenixa och gjort ärenden hela dagen! underbart att få saker och ting gjorda!
Har börjat handlat julklappar. Lika bra att ta det sådär pö och pö, lite nu och lite då. Annars blir det ju så mycket när man väl måste handla dom. Har ju dessutom Vivves födelsedag, Vincents dop, Miranda-Kevin och Lasses födelsedag samt att Eriks mamma fyller år också!
MASSA Födelsedagar!
Har doock bockat av Eriks mammas present. Det är check!
Tänkte dra mig på torsdag och handla Vivves, eller möjligvis imorgon om jag hinner innan jobbet. Sen har jag faktiskt redan fixat en sak åt Miranda och resten av människorna som ska ha klappar har jag redan tänkt ut vad det ska bli. Känner mig förberedd detta år! Heja mig!

Det kommer dock inte bli lika roligt att hitta nånting till Erik. Har ju nästan glömt att han ska ha julklapp också för han fyller ju år om 2 veckor och tills dess har jag hittat en del roliga saker som jag vill att han ska ha. Har som ett litet tema på den dagen ;) Kommer bli väldigt roligt!

Äsch, massa surr och inget annat märker jag :P
Har fixat en body och ett par byxor till bebben idag. Ska visa upp dom för darling och sen ta bort lapparna för att sedan vika in dom i "tvätta innan bebis kommer" -högen.

Ha en bra kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: