kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

PLÅGSAM

Kategori: Allmänt

Ja gårdagen var plågsam. Det var ryggsmärtor så jag trodde jag skulle avlida. Det resulterade i att INGET blev gjort igår, inge plugg, inge sysslor, inge ärenden och absolut ingenting!
Sen när babe kom hem så fick jag en redig massage och jag ska känna efter lite mer idag men det känns faktiskt bättre. Natten har varit lika olidlig som gårdagen, vridit, vänt och stånka till med både täcken oc kuddar för att få något sorts stöd för ländryggen men äntligen kring 7 så vaknade man upp till  liv och dagen kan då börja!

Har planerat en hel del ärenden idag och förhoppningsvis hinner jag med allt innan det är dags för hemgång och matlagning. Måste ju hinna handla också, det här börjar inte se bra ut, våran frys och kyl är rätt så tom på mat.
Sen ska jag kolla med damerna om dom vill komma över och se lite film med oss kanske? Jag ska ju jobba imorgon och då hinner vi väl icke ses men film och popcorn ikväll kanske kan göra susen :D

Nu ska jag vila lite rygg igen innan jag tar upp telefonen och ringer et samtal för att sjunga en truddelutt för min absolut bästa vän i hela världen ;)

Adjöken adjö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: