kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

NEW DAY, HURRAY!

Kategori: Allmänt

Gud så skönt med en ny vecka! Jag längtar nästan till varje måndag, det är skönt att få tillbaka rutinerna och allt det man gör på veckorna, är jag ensam att tycka så? Nääe, det kan jag inte tänka mig :)

Helgen har varit lugn faktiskt. Vi har sålt bilen så nu är vi utan bil, IGEN. Babe har råkat supa bort räcercykeln jag bruka cykla på och det är dessutom punka på hans cykel så nu tar han sig inte till jobbet. Förhoppningsvis hittar vi en bil i veckan och kan köpa den för vi ska ner till Sundsvall kommande helg och traska runt på Birsta och Ikea. Muy bien! Äntligen blir det efterlängtade resan av!

Jag har börjat känna mig väldigt äcklad av mat på sista tiden. Det är mer fika som gäller för mig men helst bara på morgonen. Dunderfika till frukost och sen är jag som nöjd hela dagen. Jag måste ju äta men fasiken vad det tar emot. Känner inget sug efter något och det är ju lite tråkigt. Blir som inge kul att laga mat eller så heller.. :/ Bebis måste ju få massa näring och proteiner som är bra och det får den ju inte om jag bara ska fika massa fil och flingor eller kräm så jag hoppas jag får tillbaka aptiten snart.
Har som egetligen inte haft någon större aptit under denna graviditet men äta måste man ju göra ändå.
Ja ja, det blir nog bra.
Nu måste jag lägga  mig igen och se lite Glee och 90210 innan jag orkar med att städa ;) Adjöken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: