kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

MONDAY MORNING

Kategori: Allmänt

Ja nu är det ännu en vecka närmare jul, BF och slutet på året. Gud se skönt! Ser verkligen fram emot detta avslut som är inplanerat detta år. Underbart värre!

Idag börjar jag en ny kurs, Människan Socialt och Kulturellt. Hoppas att det är mycket hemma plugg för jag har jobb och möten i veckan och nästa vecka som jag skulle behöva utföra så det hade varit fint med lite ledighet. Sen har jag ju min älskling som fyller hela 24 år som ska firas, men icket för än på onsdag!
Har inte planerat in så mycket, det blir lugnt, mysigt och lagomt med paket. Lite humor och kärlek är temat såklart ;)

Sen har vi bara madrasserna kvar i lilla spjälsängen och vips så är vi klara med det lilla söta rummet. Har skaffat en liten fönsterlampa som passar ypperligt bland blommorna och om jag bara får tag i sakerna som jag ska låna av Janita så är allt komplett. Har t.om packat väskorna våra så nu ska jag ta itu med pappa/mat väskans planering av innehåll. Tror det blir mycket shakes och julmust som kommer hamna där men det är lix så super smarrigt och bra så det blir perfekt! ;)
Vad hade ni i era BB väskor? Några tips kanske?

Ha en fortsatt bra dag, nu väntas påklädning och sminkning! Adjöken adjö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: