kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

MOJS

Kategori: Allmänt

Jag har extremt tråkigt. Är ensam hemma, babe är och leker på megazone med nån chompis.
Jag har gjort skolarbete, sett mina serier och njutit av det hemmagjorda rotmoset damen skickade med mig. Jag har även hunnit hetsäta lite glass och frysta hallon så nu mår jag mest bara illa men känner för att äta nånting annat för att jag har så  sjukt tråkigt.
Vad ska jag göra nu dÅ!?!?!?

Har planerat julklappsinköp, skrivit Ikea listan, skrivit klart förlossningsplanen, fixerat listan över inköp som jag behöver innan bebis kommer samt gått igenom min gamla lönespec. som jag ser att jag blivit lurad på ett par tusen! Känner mig mindre nöjd och väntar på att mamma ska höra av sig med lite info om vem jag ska prata med på Kommunal i Umeå för att få ordning och reda på detta, tänker verkligen inte låta dom ta 2000 spänn av mig utan en rejäl fajt!

Annars så är det jobbigt att va gravid, är dyngtrött hela tiden så nu får det gärna vara över. Urkel...
Trött och klen som man är så ska jag leta mig tillbaka till soffan och fosterställning. Längtar till U.G eller Sanning el Konsekvens börjar p tv så man får nått vettigt att se på. Glee i all ära men usch va less jag är på alla övertaggade superglada och smöriga människor i alla serier.

Ha de!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: