kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

MOBIL

Kategori: Allmänt

Jag är på jakt efter en färgglad och spelande mobil till spjälis. Någon som har något bra tips om vars det kan finnas en sån som inte kostar skjortan? Och med det menar jag barnens hus och babyproffsen. ;)
Jag kanske ska kika in blocket och tradera lite mer..

Äsch, jag har som inget vettigt att säga. Är lite luddig i skallen och skulle egentligen behöva läsa igenom kapitlet som vi ska ha redovisning på idag, jag är för laaaaaaaaat. Jag känner ändå att jag kan det mesta, det handlar ju inte om så svåra grejor.
Kanske ska ta mig en macka och oboy så jag piggnar till och blir lite lättare att handskas med ;)

Adjöss

Kommentarer

  • jezzica säger:

    Jag minns när jag var på jakt efter en sådan, fick spana och vaka auktioner på Tradera och tillslut vann jag en till bra peng! Så spana där, våran gick sönder nu så vi köpte en ny på BarnensHus och damn it va dyrt typ 495:- eller ngt såndant! suck! Lycka till! =)

    2011-11-21 | 21:00:28

Kommentera inlägget här: