kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

MIKROBIOLOGI

Kategori: Allmänt

Ja idag var det redovsining i mikrobiologi som står på schemat och sen blir det, om min ländrygg tillåter vilket jag hoppas på, en skön promenad innan middag och filmkväll med Foppa & Vivve.
Det blir en halvhektisk vecka denna v.45. Imorgon är det jobb, onsdag har jag möten, torsdag blir det bm samt jobb och fredag har jag slutprov vilket betyder att jag måste plugga varje dag denna vecka också. Osch, vettefan om jag klarar detta slutprov. Hoppas ju på det men vem vet.

Annars så är läget bra. En ny vecka hej och hå! Har dock tappat räkningen på vilken vecka jag är i men jag ska ta reda på det sen idag :P Nu ska jag klä mig och läsa lite om aids/hiv och multiresistenta bakterier. Adjöken adjö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: