kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

LILA OCH GRÅTT

Kategori: Allmänt

Jag brukar ha ett färgtema på mina paketinslagning varje jul. Förra året var det metallicrosa papper och svarta snören och detta år blir det gråa papper, med mönster och metallic samt lila snöre. Underbart moderiktigt kan jag lova att det blir ;)

Har inköpt en klapp till en av småsyrrorna idag så nu är det ännu mindre klappar kvar. Perfekt!
Har dessutom köpt mig ett fint nytt nagellack, tyckte jag förtjänade det, så nu blir det minsann att kleta på naglarna ikväll! Lovley!

Har kollat på amningsbehåar idag också men hittade som inga jag tyckte kändes bra. Någon som har lite tips på vars dom bra amningsbehåarna finns? :P

Kommentarer

  • Veronica säger:

    Hotmilk är ett bra märke, ska finnas på ingrids!

    http://www.hotmilklingerie.com/



    Jag gillar även Amningsbehån Anita Maternity 5068 med mjukbygel. Letade som en galning efter en med bygel tills jag hittade denna =) Den är min favorit!



    Finns på minimundus.se



    :)

    2011-11-18 | 11:51:08
  • Veronica säger:

    Tänk också på att köpa en lite större så du får plats med melonerna, de sväller! ;P



    2011-11-18 | 11:55:01

Kommentera inlägget här: