kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

LEDSAGARE FÖR IDAG

Kategori: Allmänt

Ja idag ska jag jobba. Kommer bli bra. Har mindre foglossningar nu så jag hoppas det håller i sig så jag klarar av det vi har planerat för dagen, dvs ett besök på Ica Maxi.
Blir nog himla trevligt med ett tredje besök där på 2 dagar ;P Haha, men jag gillar Strömpilen, det är trevligt.

Vi lär väl vara ute och strosa fram till middagstid skulle jag kunna tänka mig. Vi brukar inte stressa runt så jag undrar vad jag ska försöka fixa för mat till karln i huset? Vi köpte några nötsnäckor igår med fetaostfyllning så kanske ska jag googla fram något recept därifrån? Ja vi får väl se.. Ingen som har något förslag annars? Jag börjar känna mig relativt tömd på ideér när det gäller mat. Det är ju dessutom så himla tråkigt att göra samma sak hela tiden också.. Pannkakor kanske vore nånting? Amerikanska pannkakor?

Äsch, nu ger jag upp bloggandet och beger mig mot en 10 min vila i sängen innan jag ska ta på mig och börja knata över till jobbet. Ajöekn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: