kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

KLAPPAT OCH KLART!

Kategori: Allmänt

Nu är det en julklapp bort från att vara komplett i våran lilla klapphöra i köket! GUD SÅ SKÖNT! Jag har köpt papper idag och slagit in klapparna vi köpte igår så nu rackarns rabarber är det nog fasiken inge mer som behöver slås in! Eller jo.... GIVETVIS. Jag har ju Darlings klapp(ar) kvar. Det är så svårt att hitta nånting till han, jag ångrar nästan att han fick allt på födelsedagen, nu har jag ju inga presenter kvar att ge :P Jag får försöka hitta på nå skoj till älsklingen min.

Nu snöar det ute också? Vattahäck? Eller är det regn? Noga då, jag kan inte gå ut nu i alla fall. Tänkte  vila min stackars rygg som tagit mycket stryk och sen ska jag köra en sväng med dammsugaren och köra en diskmaskin innan jag börjar med läsningen inför morgondagens skola.
Det kommer bli väldigt intensivt nu. En 150 poängs kurs på 16 dagar, inte lätt att hålla takten då inte! Eller så går det superbra, jag hoppas på det för jag vill hinna göra klart den kursen innan nedkomsten <3

Måste försöka läsa och  logga in på F-kassan idag igen också. Jag ska ju jobba 4 dagar i månaden hade jag tänkt under min mammaledighet så jag ska se hur det kan bli med kosingen då och om babe ska ta nån ledighet i veckan eller hur vi nu ska göra. Vi får se, jag återkommer.

Nu måste jag dö av ett tag, adjöken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: