kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

JULKLAPPSTIPS

Kategori: Allmänt

Jag älskar att göra saker med bilder, typ collage och sådant så mitt bästa julklappstips är givetvis att knata in på smartphoto eller photobox och fixa något fräsigt med hjälp av bilder. Det kan vara en kopp, musmatta, eller varför inte en kalender av olika slag? Själv har jag gjort en bordskalender med mycker underhållande bilder till en av mina nära och kära. Det kommer göra succe! ;)
Däremot, efter att ha bränt alla mina egna ideér på babes födelsedagspresenter så känner jag lite panik över vad jag ska ge den underbara människan.
Jag har ett paket kvar och 2 jag ska beställa men det är som egentligen inga paket av nytta. Är det någon som har några tips på vad ni ska ge era karlar?

Till födelsedagspresenter så fick han en skjorta, kalsonger, parfym och lite andra saker jag inte tänker skriva upp :P
Så det går ju givetvis bort på julklappslistan. Men vad kan man ersätta det med?

Tänkte knata ner en sväng på stan idag och fixa med diverse små saker jag behöver få gjort sen har jag massa plugg till morgondagens redovisning att fixa så min torsdag blir ganska lugn och enkel. Ska tvätta och spela bingolotto ikväll dessutom så ännu lugnare blir det då. Funderar dock på om jag ska baka lite brownies, har ju fortfarande inte gjrot det :P

Ajha, mer mat till preggot! Adjöken!

Kommentarer

  • Jessika James säger:

    Åhh spännande ska kika där :D

    Är ju roligare ifall man gör eget.

    Men det kanske blir krångligt ^^

    2011-11-17 | 11:23:27
    Bloggadress: http://strawberrydreams.webblogg.se/
  • Jessika James säger:

    Ja det känns ju bättre ifall man vet vad det är. Och sen tror jag inte att det behöver vara så krångligt heller. Är ju ganska basic mat från början å inte så mkt olika grejer. Plus att det mesta går ju att frysa ner så då kan man göra stor kok osv. Hoppas på att vi ska få plats med en extra frys. Haha just nu har vi bara en mini halv. Så där får inte mkt plats :P

    2011-11-17 | 12:16:09
    Bloggadress: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: