kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

HEKTISKA HEKTON

Kategori: Allmänt

Ja det blir kursstart idag, föreläsningar imorgon, möte med VIVA vägledning för att meddela om min paus nästa termin och mitt intresse att distansplugga igen.
Det blir även jobb på onsdag, lycksele på torsdag och skola igen på fredag. Heja heja!
Babe ska opereras på torsdag så vi ska till Lycksele tidigt tidigt på morgonen och sen blir det hemgång och en veckas vila för min prins så gissa vem som får springa som uppvaktare i en veckas tid? Jo ni! JAG!
Men det gör jag så gärna!

Så innan dagens kursstart är det väl kanske en idé att klä på sig och kleta på ett ansikte? Jag funderar på om jag ska köpa mig en julduk och ha lite julfint i köket? Men jag vet inte, känns extremt jobbigt.. Hur som haver.. Ha en bra dag. Adjöken adjö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: