kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

HAPPY BIRTHDAY

Kategori: Allmänt

Hur svårt kan det vara att komma ihåg den mest sjunga låten någonsin? Jag må han leva!!
Det var verkligen hjärnstopp för mig imorse när jag skulle fira min
drömprins som fyller 24 idag.
Jag hade gjort en liten födelsedags-fikabricka med ljus och hela köret och skulle knata in för att sjunga en liten truddelutt så go-karln vaknade, men tror ni jag kom på vad jag skulle sjunga? Näe.. Istället så blev det, "hoho, baby, god morgon god morgon på lilla födelsedagen".
SMIDIGT.
Den ända låten jag hade i skallen var "God morgon, God Morgon, hör fåglar sjunga glatt" och sen trillade den här låten in "Jag är en liten underlat som får så dåligt med mat, för dom jag bor hos för dom jag bor hos dom är så snåla."
Inte riktigt födelsedagsmaterial, men vi hade ett trevligt uppvaknande ändå ;)

Nu har jag gjort bort dagens skola och ha dessutom hunnit med en sen frukost för jag hann inte med någon mat i morse så lite vila innan det är dags för jobb antar jag.
Måste nog vila efter jobbet också om jag ska orka med kvällen. Vi ska nämligen på Taj Mahal på en 3 rätters middag och sen blir det bio. Jag som är tröttast i världen mest hela tiden får det nog kämpigt att försöka hålla mig vaken. Måtte det bli en häftig film vi ser.

Nu måste jag äta lite mer och vila lite. Adjöekn adjö

Kommentarer

  • Linda säger:

    Haha jo nu börjar de hända grejer, jag är nu ganska stor, känns kasst när det är 13 veckor kvar :S men man får ju en bebis men drygt. På 2 dagar har 5 kommenterat "åh shit nu har det hänt mycket med magen sedan jag såg dig sist". Jag blir lite less när man vet att det är så långt kvar bara blir så otaggad

    2011-11-16 | 19:50:58
    Bloggadress: http://mammagoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här: