kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

GRAVIDBILDER

Kategori: Allmänt

Jag vill göra gravidbilder! Vars gör man det och hur dyrt är det? Jag skulle älska att få lite bilder på det här första miraklet tillsammans med min darling. Svartvitt såklart, och naken vill jag verkligen inte vara, känns mer perverst än vackert.
Men det hade varit så fint att sen få trycka upp på en fin canvas och ha som det som pryder väggarna i hemmet. Dont ya think?

Man kanske skulle skaffat sig ett fotointresse och en egen studio, kan man ju knäppa hur mkt som helst! Är ju inte lika skoj med en vanligt skruttig digitalkamera.

Äsch. Jag ska lägga mig på soffan igen, här blir det inget vettigt gjort. Adjöken

Kommentarer

  • Lina säger:

    Du har ingen fin liten vän då med en fin liten kamera som är duktig på att fota???

    Annars kan nog jag trolla fram en!

    2011-11-05 | 23:13:27
    Bloggadress: http://www.en-ny-tid.blogspot.com

Kommentera inlägget här: