kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

FÖRLOSSNINGSRUNDA

Kategori: Allmänt

Ja idag ska vi på förlossningen och kika runt där. Det blir bra. Har som velat göra det och det kan nog vara bra att få lite humm om vars som är vars.
Har redan gjort bort mitt morgonmöte och promenix så nu inväntar jag ett sista besök av Vivve, Foppa och Vincent innan dom beger sig mot Stockholm igen och sen ska jag ta mig ännu en promenix för att möta upp bejb och sen ska vi dra mot förlossningen. Det blir bra. Bra plan!!

Ikväll har jag återigen en kväll med nyllet i böckerna. Jag måste fanken lära mig allt om den mänskliga kroppen så jag är säker på min sak på fredag när jag har slutprov. Det känns ju jäkligt jobbigt måste jag säga, det är massa invecklade saker och jag blandar ihop det allra lättaste men shit needs doing. Imorgon är sista pluggdagen innan jag sätter mig i skolbänken och tentar av det jag lärt mig denna medicinska grundkurs.
Jag får väl hoppas på ett G iaf. Siktar inte så mycket högre men det är klart att det hade varit roligare med MVG men så länge jag blir godkänd så är jag nöjd!

Nu måste jag vila lite, min rygg börja protestera och jag känner lite smärta i magen också? Vars kommer den ifrån?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: