kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

DRÖMMAR

Kategori: Allmänt

Ja himmel så duktig jag har varit idag som har bakat lite småkakor! Drömmar blev det, det är mina favoriter ;)
OM vi är hemma imorgon så ska jag baka brownies och bjuda över Vivve och Vincent på en liten mysstund :D

Ikväll blir det fläskfilé a la piccata panering samt kroketter och grekisk sallad. Myspys med min livskamrat är det bästa <3
Om jag får som jag vill blir det popcorn och Idol sen efter det. Låter väl inte helt fel? Men det kan bli en liten ändring på kvällen om Volvokillen hör av sig. Då snabbpackar vi en väska och drar neråt. Då kan jag i alla fall få se fram emot Ikea och shopping! Hur great är inte det då? ;) Vad ska ni göra i helgen då? :P

Har ju dessutom fått två megakassar med kläder idag också! Av älskade Veronica såklart ;)
Har packat upp det neutrala och lagt det fint i den lilla byrån vi har till bebiskläderna. Sen fanns det en del kill-kläder och määäääääängder med tjejkläder så vi är garderade vad det än blir för mirakel som tittar ut kring jul :D

Nu känner jag mig på lite partyhumör! Haha, konstigt värre. Jag som inte partat på gud vet hur länge och kommer nog inte göra det på gud vet när så det känns lite luddigt :P Haha
Jag är dock inte suparsugen, mer bara glad och sprallig och vill dunka musik och försöka dansa lite ;)
Tror jag ska göra det. Adjö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: