kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

CHANGED MIND?

Kategori: Allmänt

Ja nu efter alla dessa trevliga kommentarer jag har fått angående den s k raggarsträngen som jag fått så är jag helt plötsligt osäker på vad det är igen.
Jag känner ju bara tjejer som fått killar som haft en raggarsträng men nu visar det sig att tjejer som fått små töser också haft raggarsträng så nu är jag sådär kluven igen ;)

Givetvis spelar det ingen roll vad det blir för litet mirakel som tittar ut, men det hade ju som varit lite småkul att få veta vad det är som lever i mig. ;)

Jag ska i alla fall mata mig själv och vårt lilla älskade kärlekskryp med kalops och pären. Fick en liten låda kalops igår av damen jag är ledsagare åt, hur rart är inte det då? :)
Jo så nu ska vi avnjuta en lunch. Det var längesen jag åt lunch, brukar oftast skippa den måltiden. Men det är ju dessutom tid att fira att jag bockat av en kurs i detta Undersköterskemörker. Fjuuu... Nu har jag bara typ tusen kvar :P

Ha en fortsatt bra dag! Adjöken adjö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: