kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BULLFEST

Kategori: Allmänt

Ja idag blir det inget jobb tydligen, och skolan har vi redan gjort bort. Gud se duktigt!
Istället blir det bakning på schemat! Har handlat så jag kan baka bullar och cupcakes. Darling ska nog få ett fint uppvaknande imorgon ;)
Jag ska fota mina mästerverk sen.
Jag tror jag ska göra som jag gjorde till alla hjärtans dag, att jag flätar bullarna och formar dom till ett hjärta och sen en chokladcupcake med rosa/lila små hjärtan på och ett ljus i samt ett glas mjölk och vips så myspys det blir för älsklingen att vakna upp! ;)
Kanske ett kort och ett paket ska han få också så han känner sig manad att skynda sig hem från jobbet så vi kan öppna fler paket och gå ut på fin middag på Taj Mahal. 3 rätter har jag planerat att det ska bli.
Vem fick det bäst? ;)

Nu har jag fått min lilla energikick som jag behövde så nu är det bara dags att börja med allt! Tjoflöjt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: