kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

BM 33+6

Kategori: kärlekskrypet

Ja jag som trodde jag bytte vecka varje söndag men det gör jag ju inte?! Det är ju varje fredag! :) Ännu en anledning till att vara extra glad på fredagar! :)

Nu hade magen växt ordentligt och därmed behövdes det inte bli något extra besök för ett UL. Känns bra. Jag känner ju och framför allt seer, hur magen har växt så det hade ju vart konstigt om dom sagt något annat.

Vikten är plus 6 kg. Fine by me.
Mitt BT är 93/63 så riktigt lågt hade jag, med en puls på 82.
Krypets lilla hjärtslag låg på 134
;)
H*n lever i alla fall, Me So Happy ;P

Nu efter ett samtal i mitt årslånga ärende så är det dags för ännu mer plugg. Håller på att göra stödkort så jag kan berätta om Perifiera Nervsystemet och cellmembran osv, utan att glotta i boken. Blir bättre så. Har gjort bort 2 kapitel av dom jag inte kan så nu har jag ett par kvar. Det lättaste med medicinska grundkursen är huden, farmakologi och cirkulationssystemet så det behöver jag inte alls plugga på, samt ett par andra kapitel så nu börjar det kännas bättre mot morgondagen!

Mer plugg och sen jobb! Adios!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: