kärlekskryPEVA

Vardagen som mamma till Edwin med klumpfot(PEVA) och mer därtill.

KOMMER NI IHÅG?

Kategori: kärlekskrypet


Förra december så bodde jag fortfarande på Teg, men i min lägenhet. Jag jobbade i Obbola och var så in i nordens nykär i min darling att jag nästan sprack av alla bubblor i magen jag fick vid blotta tanken på honom.
Jag kom också ihåg att jag jobbade dagen före jul, kväll, och babe kom och hämtade mig i Obbola i snöstorm och vargakyla och vi åkte hem och mös ner oss i min säng för att invänta John Blund. När vi vaknade morgonen därpå så var det den bästa julaftonsmorgonen någonsin! Inte bara för att jag hade världens underbaraste kille hos mig, men också för att jag fick höra om min bästa väns mirakel. Vivve och Foppa meddelade med ett glatt mms att dom skulle ha barn!
Som om detta inte vore nog så fick jag en systerson mitt i månaden också! Helt fantastiskt!

Förra december var helt underbart. Denna decembermånad har börjat bra, trots humörsvängningar från åvan, men jag har en känsla av att den kommer att toppa alla decembermånader någonsin <3
Vårt lilla kärlekskryp som ska komma kan inte göra annat än sätta stämpeln på den bästa tiden någonsin!


Skriv vad gjorde ni förra december i er blogg :)

Vivve
Linda
Jessica
Emma
Lina
Vickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: